Ядерне паливо, яке віз поїзд, раніше використовувалося у ФРН для вироблення електрики. У Франції відходи були перероблені на заводі компанії Areva, після чого повинні були бути повернуті. Склад, який захисники природи охрестили найрадіоактивнішим в історії, прямував з Валон (Нормандія) до німецького Горлебен, куди повинен був прибути в суботу, 6 листопада. Поїзд складається з 14 вагонів: 11 з відходами та 3 з поліцейськими.
Однак екологи перегородили йому шлях у місті Кан. Вони стверджують, що цей потяг «в два рази радіоактивніший заЧорнобиль». Активісти розгорнули банер з написом «Опір без кордонів» і заявили, що поїзд являє негайну загрозу для життя у випадку НС, а також довгострокову небезпеку для здоров’я. На думку екологів, сховище для відходів у Горлебені не забезпечить належної безпеки. Вони вимагають, щоб відходи були переправлені в більш надійне місце.
До цього повідомлялося, що поїзд в Німеччині збиралися зустрічати 30 тис. протестуючих і 16 тис. поліцейських. Представник Areva Крістоф Неньо раніше відкинув звинувачення з боку екологічних організацій.
Також він заявив, що рекорд за радіоактивністю цей поїзд не встановив (раніше вже 10 подібних складів прийшли з Франції до Німеччини).
За оцінкою Areva, вантаж еквівалентний відходам, які за рік виходять при виробленні електрики для потреб 24 млн. німців.
Джерело: newsmarket.com.ua
За даними МАГАТЕ, перші комерційні ММР у США та Канаді можуть з’явитися не раніше початку…
Її планували запустити 2025 року, але перший реактор запрацює не раніше 2029-го.
Жоден такий реактор у світі не був завершений у строк і в межах бюджету: у…
Найбільше занепокоєння викликають радіоактивні відходи: 80% респондентів вважають це головною проблемою атомної енергетики.
Дослідження ставлення населення до атомної енергетики провела агенція Info Sapiens на замовлення Екодії.
Україна прагне інтегруватися до Європейського Союзу, а там один із пріоритетів – Європейський зелений курс.