Завершення будівництва реактора «Олкилуото-3» намічене на літо 2011 року
Представники фінського комунального підприємства «Teollisuuden Voima Oy» (TVO) повідомляють що будівництво реактора «Олкилуото-3» («Olkiluoto-3») буде завершене «влітку 2011 року».
Консорціум «Арева-Сіменс», який раніше орієнтувався на 2011 рік після двохрічної затримки у початковому графіку, повідомив його 28 грудня про орієнтовне завершення будівництва влітку.
За словами «TVO», машинна зала вже добудована до рівня даху і деякі комплектуючі турбіни вже прибули до Фінляндії, а встановлення турбогенератора має розпочатися в квітні.
Як повідомили представники підприємства, загальна кількість робочих на будівництві з минулої весни зросла вдвічі і зараз становить понад 2600 чоловік. Найважливіші роботи за графіком тривали на будівлі реактора протягом різдвяних і новорічних свят. Виробництво основних складників переходить до фази заводського випробування. В Японії було завершено збірку бака реактора високого тиску.
«Затримка проекту призведе до додаткових робіт и витрат», – сказав директор проекту по будівництву реактора «Олкилуото-3» Мартін Ландтман. За його словами, докладаються зусилля для якомога швидшого завершення енергоблоку без порушення вимог безпеки і якості.
Примітка: Результати діяльності «Ареви» за 2007 рік мають бути опубліковані 28 лютого 2008 року. Така публікація зазвичай є найкращою нагодою отримати нові дані щодо подальших перевитрат за кошторисом.
28 грудня 2007 року
Її планували запустити 2025 року, але перший реактор запрацює не раніше 2029-го.
Жоден такий реактор у світі не був завершений у строк і в межах бюджету: у…
Найбільше занепокоєння викликають радіоактивні відходи: 80% респондентів вважають це головною проблемою атомної енергетики.
Дослідження ставлення населення до атомної енергетики провела агенція Info Sapiens на замовлення Екодії.
Україна прагне інтегруватися до Європейського Союзу, а там один із пріоритетів – Європейський зелений курс.
Нове положення несподівано відкрило шлях до закупівлі реакторного обладнання російського виробництва з Болгарії.