Інцидент стався 3 липня. Зіткнення відбулося в ясну гарну погоду за відмінної видимості. У суховантажного судна Kapitan Lus пробоїна і сильний крен на лівий борт, зазначає NEWSru.
Пробоїна була в третьому трюмі, де знаходився алюміній. Радіоактивний вантаж у спеціальних контейнерах знаходився в першому трюмі, він уже перевантажений на інше судно компанії і слідує за призначенням.
Норвезький танкер, як з`ясувалося, зіткнувшись з російським суховантажним судном носовою частиною – бульбою, не тільки дав задній хід і висмикнув бульбу з пробоїни, що само по собі є грубим порушенням морської практики, але після цього ще й сів на мілину.
Капітан танкера – громадянин однієї з країн Балтії, екіпаж – змішаний, зокрема громадяни України. За деякими даними, екіпаж або частина екіпажу танкера були п`яні. Основний вантаж Sundstraum – метанол, частина вантажу – питний спирт.
Суховантажне судно Kapitan Lus приведене в Копенгаген, на даний момент залатується пробоїна для переведення судна на судоремонтний завод.
Морська адміністрація Данії повідомляє, що за попередніми даними, обидва судна винні в зіткненні. Танкер Sundstraum не змінював курс, незважаючи на звукові сигнали суховантажного судна і спроби зв`язатися по УКВ. Танкер, виявляється, знеструмився. У той же час російське судно не вдалося ні до яких дій, щоб уникнути зіткнення.
Суховантажне судно Kapitan Lus йшло під прапором Мальти, оператор і власник судна Північне морське пароплавство (Архангельськ), екіпаж – 13 чоловік, громадяни Росії.
Джерело: Уніан
Її планували запустити 2025 року, але перший реактор запрацює не раніше 2029-го.
Жоден такий реактор у світі не був завершений у строк і в межах бюджету: у…
Найбільше занепокоєння викликають радіоактивні відходи: 80% респондентів вважають це головною проблемою атомної енергетики.
Дослідження ставлення населення до атомної енергетики провела агенція Info Sapiens на замовлення Екодії.
Україна прагне інтегруватися до Європейського Союзу, а там один із пріоритетів – Європейський зелений курс.
Нове положення несподівано відкрило шлях до закупівлі реакторного обладнання російського виробництва з Болгарії.